VW Bus

Weet je wat ik nou fijn vind?
Op mijn gemak 3D plaatjes knippen.
Die bewaar ik dan in een fotomapje.
Heb ik een keer een specifiek plaatje nodig, dan hoef ik er alleen nog maar een achtergrondje bij te maken.

Deze achtergrond bijvoorbeeld heb je in een mum van tijd klaar:


Met de scor-pal lijnen trekken op een wit correspondentiekaartje.
Daarna met een aqua en lichtblauw Te Gek Krijtje heel zachtjes kleur aanbrengen.
Door niet te hard te duwen, blijven de witte lijnen zichtbaar.

Uit een stukje restkarton een vierkant snijden.
Dit wordt een malletje.
Dit malletje leg je over één vierkantje heen en dan kleur je voorzichtig met een donkerblauw krijtje één van de hoeken.
Doe dit bij al de vierkanten in dezelfde hoek.

Alles op een kaart plakken, banner erbij met een tekst erop gestempeld en vast nieten.
Simpel zo'n nietje, maar het staat wel geinig vind ik.

Deze gave VW-bus is trouwens van Yvonne Creations.

Snel klaar en toch een leuk kaartje, niet?

groetjes, Petra






Reacties

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Petra!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart Petra en weer zo'n geweldige achtergrond!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan, bij Elke in Antwerpen ook eens zo'n motiefachtergrond gedaan op een workshop Scorpal met distress Inkt. Wel leuk idee extra om in de hoekjes een extra kleurtje te doen! Ga ik zeker onthouden!
    fijn weekend Petra!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje!! En voor het gebruik van die te gekke krijtjes (ik heb ze ook ongebruikt in de kast liggen :-( ) kom ik een keer bij je in de leer :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Petra, weer zo'n leuke achtergrond heb je gemaakt. Simpel maar je moet er maar op komen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad altijd makkelijk als je iets klaar hebt liggen. Je achtergrond is erg leuk zelf gemaakt. Mooie kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46