Kabouters 1

Pssst.... !
Zal ik jullie een geheimpje vertellen... ?

Ik ben verliefd !!!

Verliefd op Neville...

Ik hou écht nog wel van mijn eigen man hoor, maar toen deze kerel mijn mailbox in kwam rollen, begon het gelijk te kriebelen haha !


Moet je nou toch eens kijken wat een schat.
(ik val op mysterieuze mannen met grote handen hihi !)

Neville komt uit de Gnomes In My Garden Set van Beccy's Place.
De achtergrond heb ik gemaakt met een embossingfolder.
De hexagons heb ik gestanst uit het bijpassende papier wat bij de set hoort.


Ik heb Neville ingekleurd met potloden:
huid 131, 132, 189
muts, schoenen 149, 151, 157, 247
baard 101, 231, 233, 247
pijp, jas 177, 180, 283


Wat heb ik gebruikt:
Faber-Castell Polychromos
embossingfolder + stans Marianne Design
plakparels

Visit My Digital Store


Neville heeft nog 2 knappe broers, die zal ik je morgen laten zien,

groetjes, Petra


Reacties

  1. Wonderful card, love your colouring of the cute gnome and your background is great.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal Petra, je kan wel een sprookjesboek beginnen schrijven.
    Je kaart ziet er prachtig uit.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Petra, ik vind dat je Neville prachtig hebt gekleurd, maar dat kan ook niet anders als je verliefd bent op het manneke,de kleuren en papier zijn prachtig, mooi gemaakt met de hexagons, past super bij deze gave kaart.
    Ik ben nieuwsgierig naar zijn broers, dus ik kom morgen opnieuw bij je buurten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46