Kerstkaart op donderdag week 53

De állerlaatste kerstkaartendonderdag van het jaar 2015!
Ik kan gewoon niet anders eindigen dan met een kaartje met een vuurwerkpijl...


Uit een blokje dp van DécoTime heb ik een vaandel gesneden.
Het smalle vaandeltje is van donkerrood papier uit mijn restjesbak.

De ijsbeer is getekend door Marij Rahder en komt uit het Winter kleurboek nr. 7.
Ik heb hem ingekleurd met Faber-Castell Polychromos:

blauw 156
grijs 233
rood 142, 225
roze 129

Aan het eind van dit jaar wil ik jullie bedanken voor de trouwe bezoekjes aan mijn blog en de leuke berichtjes die jullie regelmatig plaatsen. Zó leuk om te lezen !

Prettige jaarwisseling, geniet van het vuurwerk, doe voorzichtig!
Tot volgend jaar!
groetjes Petra

Reacties

  1. Toffe kerstkaart!
    geniet van de Feestdagen en hopelijk van een prachtig 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Petra!
    Jij ook een fijne jaarwisseling!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Petra, en een fijne jaarwisseling!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Petra met de ijsbeer. jij ook een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2016. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer leuk. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en heel toepasselijke afsluiter.
    Knap gemaakt Petra.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016 toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappige kaart en een gezellige jaarwisseling gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toepasselijke kerstkaart zo op de laatste dag van het jaar,ik vind hem geweldig! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De ijsbeer was helemaal klaar voor oud en nieuw, een heel leuk plaatje! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46