Hartjes

Hoi! Ik heb al heel lang een plaatje in mijn mapje zitten, waarvan ik denk: ja... wat moet ik hier nu mee? Op wat voor manier zal ik dit eens op een kaartje verwerken? En vandaag heb ik dan toch het licht gevonden ... hihi !


Het is een plaatje van Yvonne Creations en past eigenlijk perfect in een hoekje !

De randen van de witte rechthoek, de roze lange strook en het hartje heb ik een beetje gekleurd met een roze krijtje.


rechthoek van Nellie Snellen
vlagje van CREAlies
hartje van Nellie Snellen
pastel roze Te Gek Krijtje
billenpons

Hebben jullie dat ook wel eens dat je iets hebt liggen, wat maar blijft liggen en blijft liggen... en dan ineens....?!

groetjes Petra


Reacties

  1. Het plaatje heb je leuk verwerkt zo in de hoek. Mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verwerkt, je plaatje.
    Ja hoor, dat overkomt mij ook wel eens.


    Fijn weekend
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergoed gelukt dit kaartje.
    En dank je wel voor je lieve reactie oo mijn krijtjes kaart.
    Heb op de beurs aan jou zitten denken.
    Fijne zondag. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46