52 jaar getrouwd

Vandaag zijn mijn ouders 52 jaar getrouwd, tijd voor een kaartje !




De linkerkant van een vierkante kaart heb ik dubbel gevouwen. Daar heb ik een verticale strook DP op geplakt. Daar overheen een organzalintje met een labeltje eraan. De randen van het labeltje heb ik een beetje groen gekleurd met een Te Gek Krijtje.


De binnenkant van de kaart met hetzelfde DP beplakt. Een rechthoek gestanst en de stans nog even op het papier laten zitten. Daarna de hoekjes gekleurd met een olijfgroen Te Gek Krijtje. Omdat ik de stans eerst liet zitten, krijg je zo'n mooi subtiel wit randje ! Daarna een lieve Tatty Teddy van Me to You er op geplakt. 

Zo heb ik dat ook met de bloem gedaan, zodat die ook zo'n mooi wit randje krijgt. Wat takjes ernaast (ook gekleurd met de krijtjes) en nog wat plakpareltjes aan de andere kant van de kaart maken het af.


designpapier: DécoTime
rechthoek: MFD Nellie Snellen
takje: Marianne Design
bloem: CREAlies
label: Craft Unlimited
knopje om bloem vast te maken: Knutselengeltje
plakparels: CRAFT Sensations
organzalint: Action
Te Gekke Krijtjes

Fijne zondag, Petra



Reacties

  1. Een prachtige kaart Petra, voor een 52 jarige trouwdag.
    Wat en mooi dessinpapier.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 52 jaar, dat is al een hele tijd ! mooi kaartje heb je voor ze gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, daar zullen ze vast blij mee zijn.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat toch weer prachtig gemaakt Petra!!
    Gefeliciteerd met je ouders,een hele tijd 52 jaar.
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk kaartje Petra !
    Gefeliciteerd met het jubileum van je ouders !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, Super hoor al 52 jaar, Maar ook super is je kaartje wat heb je dat mooi gedaan.
    Fijne zondag en groetjes van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met hun trouwdag en je kaart is super mooi geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief! Van harte gefeliciteerd met je ouders!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief huwelijkskaartje, prachtig mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt voor het 52 jarig huwelijk van je ouders Petra, gefeliciteerd, op naar de 60 zou ik zeggen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46