Sarah 50 jaar deel 2


Gisteren was het feestje van mijn zus die 50 jaar werd, dus nu kan ik haar cadeau laten zien!


Ik heb 50 muntjes van 5 en 10 eurocent gespaard en in de vorm van een 50 op een stuk karton geplakt.
Ook heb ik diverse zakjes gevuld: met 50 chocopinda's, 50 dropjes, 50 borrelnootjes, 50 mokkaboontjes, 50 pinda's.... hihihi...


Aan elk zakje heb ik een label gehangen.
Dit label is van Joy!Crafts/Noor!Design, Cutting & Embossing Tag 6002/0285.
Ik heb er stickers op geplakt en daarna gekleurd met Te Gekke Krijtjes en vervolgens de stickers weer verwijderd.


Op een stuk wit papier heb ik die "leuke mevrouw die net uit bed komt" geprint en ingekleurd met potloden.
De buitenkant heb ik gekleurd met een roze en een paars Te Gek Krijtje.
Dit is het zelfde plaatje als op de kaart die ik haar gestuurd had. 
  

De kaart op de tas geplakt en bovenin nog wat versierd met bloemen en takjes.
Bloemen: Joy!Crafts/Noor!Design Floral Flourishes 6002/0160.
Takjes: Joy!Crafts/Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0037.
De bloemen vastgezet met een knopje van Het Knutselengeltje en nog een stukje cadeaulint ertussen.


Een grote roze 50 uit glitterpapier mag natuurlijk niet ontbreken...!


Nog een grote tag gemaakt, daar kan ik dan mijn naam nog op schrijven.
Alle cadeautjes in de tas en op naar het feest!!!


groetjes weer van Petra

Reacties

  1. Hallo Petra
    Wat heb jij je zus verwend zeg, wat een leuke cadeautjes voor haar 50ste verjaardag, nog van harte met haar verjaardag.
    50 jaar is ook een mijlpaal in het leven, ik vind dat je héle mooie presentjes voor haar hebt gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie opgepimpte tas heb je gegeven. Leuke creaties heb je er ook bij gedaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tas, en een leuk idee al die zakjes met labeltjes.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk idee! Overal 50 van geven.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46