Gewonnen !



Ik heb meegedaan aan de wedstrijd van Te Gekke Krijtjes! De opdracht was: stuur een leuke creatie in welke je gemaakt hebt met de Te Gekke Krijtjes. Het werken met de krijtjes is zo te gek leuk, toen ik eenmaal begonnen was, kon ik gewoon niet meer stoppen...! Ik heb diverse "werkstukken" ingeleverd, zoals: 2 kaarten, een gepimpte Merci-doos, een Pringles-bus en een smoothiewaaier. Enkele projecten zijn ook op mijn blog beschreven. En wat denk je..? Gewonnen!!! Als prijs mocht ik een doos krijtjes uitkiezen. Ik heb gekozen voor de Metallic krijtjes. Ik ben er héél blij mee.


 Ik moest ze natuurlijk wel gelijk even uitproberen. Wow! Wat een leuke nieuwe kleuren weer.


Uit wit papier heb ik een tag gesneden. Deze door de embosmachine gedaan en daarna gekleurd met het ijsblauwe metallic krijtje. De randen opgewreven met een paars krijtje. De voorkant van een paarse kaart heb ik dubbel gevouwen. Daar de tag opgeplakt.


Een pijl uit wit papier gesneden en ook weer gekleurd met blauw en paars. Stempel erop en samen met wat gestanste bloemen op de tag geplakt. Om de bloemen wat extra's te geven, heb ik er wat hobbydotstickertjes op geplakt.


Voor de binnenkant van de kaart heb ik ook weer een stukje wit papier gepakt. Gekleurd met het blauwe metallic krijtje en de randen weer met paars. Met gaatjesband heb ik de paarse stippen erop gezet. Het midden heb ik expres wit gelaten, daar kan ik dan straks nog iets op schrijven als ik dat wil. Nog een lintje door de tag en klaar! Dat is trouwens een wit lintje wat ik ook paars gekleurd heb. Zelfs op lint werken de krijtjes! Super!!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46