Dikke knuffel

Reacties

  1. hoi Petra,
    leuk dat je volger geworden bent van mijn blog. Helaas zie ik nergens een mogelijkheid om volger te worden bij jou. Toch zal ik proberen om af en toe eens te komen piepen =)
    een leuk kaartje, hondje met charme offensief... wie kan daar tegenop ? =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Martina, bedankt voor je reactie. ik begin nog maar net met mijn blog en moet nog heel veel uitzoeken/leren...☺ je schrijft dat je geen volger van mij kan worden, ik ga uitzoeken hoe ik die mogelijkheid op mijn blog kan zetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46