Kerstkaart op donderdag week 21

Gisteren scheen het zonnetje, het was heerlijk buiten...
dus: niet lang binnen aan mijn hobbytafel gezeten.

Daarom vandaag een strak, simpel, lekker snel klaar kaartje:


Op een wit correspondentiekaartje heb ik kleur aangebracht met Te Gekke Krijtjes.
Daarna het kaartje met een stencil door de embosmachine gehaald.
De verhoogde delen wat extra kleur gegeven.

Een paar glittersteentjes, wat hobbydotjes en hier en daar een likje glitterlijm op enkele sterren, maken het af.


Wat heb ik o.a. gebruikt?

Te Gek Krijtje lichtblauw en paars (uit de basis doos)
aqua en kobaltblauw (uit de pastel doos)
stencil Merry Christmas Stars van Couture Creations
hobbydotstickertjes
glittersteentjes
glitterlijm
fijnlijner


Het belooft vandaag weer een heerlijke dag te worden, dus ik denk dat ik vanavond pas een blogrondje zal doen.
Dan ga ik vast en zeker ook even wat inspiratie opdoen bij 52 Weeks to Christmas.

 

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Hij is weer top. En soms heeft een kaartniet veel nodig toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Petra, en wat leuk hoe je laat zien hoe je het gemaakt hebt. Die krijtjes daar kun je leuke dingen mee doen.. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Fijne dag, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het hoeft toch niet altijd ingewikkeld te zijn, nietwaar ? een leuk resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig maar toch heel mooi met de embossing en de glittersteentjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Petra!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door het mooie weer vandaag, iets later dan gedacht.. Leuk dat je meedoet met de 52WTC deze week! Een snel maar mooi kaartje heb je gemaakt!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. embossing geeft altijd een mooi effect, en zoals jij het dan nog kleur geeft is het helemaal toppie!
    Fijne dag!
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot gelijk om met dit weer een snel kaartje te maken, maar het is een hele leuke geworden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk kaartje, Petra!
    Wij zijn fietsen, dus ik reageer wat later dan normaal. Nu heb ik wifi, dus kan het even.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Een super mooi kaartje!
    Ik ben net begonnen met de Te Gekke Krijtjes en het lukt mij niet om de embossing op die manier netjes te kleuren (alles erom heen kleurt mee terwijl ik zachtjes met een tissue wrijf..) Nog tips en trucs voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46