Slugs & Snails 1 van 4

Toen ik de nieuwe stempellap Slugs & Snails van Beccy's Place zag, dacht ik:
Wat zou dat betekenen?
Even de Dikke van Dale erbij gehaald en de vertaling is:
naaktslakken en slakken.

Nou ben ik persoonlijk niet zo dol op die slijmerige beestjes,
maar ach, als ik ze nu eens een lekker vrolijk kleurtje geef 😁



Naaktslakje ingekleurd met potloden, de gebruikte kleuren zijn:

blauw 145, 149, 152
groen 112, 171, 266
rood 219


Wat heb ik voor deze kaart o.a. gebruikt?

clearstamp Slugs & Snails Beccy's Place
Versafine Onyx Black
Faber-Castell Polychromos kleurpotloden
dessinpaper Colours Unlimited AVEC
middenblauw Te Gek Krijtje (uit de basis doos)
pailletjes
blauwe hobbydots


Er komen nog veel meer van deze leuke "griezels" aan, dus houd mijn blog in de gaten! 

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Geweldig deze leuke gekleurde griezels....in het echt ben ik er ook niet zo van , maar bij jouw op papier zijn ze TOP!!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, dit monsterlijk beestje is geweldig leuk geworden in deze kleurtjes, tof kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig monstertje...ik ben niet zo van de slakken, ik griezel er van. Maar zo gekleurd is het dan wel weer grappig.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love your card and colouring of the cute snail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijk kaartje met dit grappig figuurtje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een griezel zou ik déze kleurrijke vrolijkerd niet echt noemen...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra
    Nee in het echt houd ik ook niet zo van die glibbers, maar zoals jij het hebt gekleurd en verwerkt tot kaart vind ik het SUPER!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46