Creaspektakel Kampen

Zaterdag 19 augustus vindt het Creaspektakel in Kampen weer plaats.
In de gezellige binnenstad van Kampen vind je heel veel kramen met hobbyartikelen.
Het Hobbyjournaal is aanwezig met een Rad van Fortuin en de Bingoboot vaart rond over de IJssel.
Er rijdt een bus waarmee je gratis van het centrum naar het Workshopplein bij Find-It gebracht wordt.
Kortom, dat belooft een hele gezellige dag te worden.


En ik ben dit jaar voor het eerst van de partij op het Workshopplein !
Ik wil jullie laten zien dat je niet altijd hele dure potloden nodig hebt om een stempeltje mooi in te kleuren.
Dit schattige meisje heb ik bijvoorbeeld ingekleurd met de Staedtler Ergo Soft Kleurpotloden.

Het geheim van het mooi inkleuren, is...


.... dat ga ik hier natuurlijk niet verklappen.
Als je tijd en zin hebt, kom naar Kampen, dan vertel ik jullie mijn geheim 😉


Hier vind je alle informatie over het Creaspektakel.



Misschien tot zaterdag?

groetjes en houdoe, Petra



Reacties

  1. Kampen is echt wel superver uit de buurt! Ik hoop voor jullie dat het mooi weer is en dat het een reuzetoffe dag wordt!
    veel plezier!
    Nancy
    (ben je op de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch binnenkort?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie prachtige voorbeeldtags voor op het Creaspektakel, prachtig ingekleurd. Helaas voor mij veel te ver rijden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeeld labels Petra , we
    komen langs bij je,ook mijn 1e keer naar Kampen.
    Tot zaterdag en veel plezier , Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 geweldig leuke tags Petra
    en wat heb je schattige stempeltjes prachtig ingekleurd...
    veel succes in Kampen!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tags heb je gemaakt Petra!
    Heel veel succes in Kampen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46