Ornaatelfje

Hebben jullie wel eens van een ornaatelfje gehoord...?
Ik ken hem niet, maar het schijnt een heel klein vogeltje te zijn.


Dit kleine vogeltje is een digistamp uit de Superb Fairy Wren Set van Beccy's Place.

Omdat ik geen idee heb hoe zo'n vogeltje eruit ziet, ben ik eerst maar even gaan googlen.
Want ik vind het wel leuk om hem zo echt mogelijk na te kleuren 😏



Faber-Castell Polychromos kleuren:

bruin 176, 180, 189
zwart 199
grijs 274
blauw 120, 140, 145, 152

De achtergrond heb ik gekleurd met Distress Ink Peeled Paint.

De tekst van Joy!Crafts heb ik gestempeld met Versafine Onyx Black.
Met mijn scorebord 2 rillijntjes langs de kaart gemaakt.
En dan nog een paar hobbydotstickertjes rond de tekst.


Het kleuren kostte me echt heel veel tijd, want ik wilde hem niet "zomaar" inkleuren.
Dus héél... héél veel streepjes gezet om de veertjes zo realistisch mogelijk te maken.
Ik ben er stiekum best wel trots op. Voorlopig pronkt de kaart nog even bij mij op de kast voordat ik er iemand blij mee ga maken...!

groetjes en houdoe,


Reacties

  1. je moet er niet stiekem trots op zijn, het mag héél trots, fantastisch mooi gekleurd en leuk detail die stipjes bij de tekst ook!
    Fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd en ook de veertjes zie je heel goed!
    Leuk idee die lijntjes met je scorebord gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het weer prachtig ingekleurd Petra, het vogeltje is net levensecht ☺
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een fantastische digi set, vind je ook niet Petra?
    Je hebt er je werk van gemaakt om het vogeltje zo mooi in te kleuren.
    Prachtig gedaan.
    Toen ik de set kreeg ben ik ook gaan google, ik kende dat beestje ook niet, maar het komt bij ons niet voor, dus we kunnen het nog niet gezien hebben.
    Ze leven aan de andere kant van de wereld, waar Beccy woont.
    Mijn voorbeeldkaartje plaats ik vandaag nog niet, want ik moest eerst iets anders plaatsen en 2 berichten na mekaar daar hou ik niet van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat ben je er goed in geslaagd om een ornaatelfje te kleuren. Prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ook een beeldschoon kaartje. Daar mag je best trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your colouring of the image, beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, wat heb je het vogeltje schitterend ingekleurd. Ik had er ook nog nooit van gehoord en wat heeft ie mooie kleuren. Een te gekke kaart voor Carla met de leuke koe.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gekleurd Petra, je kan zien dat je er veel tijd in hebt gestoken, het resultaat is dan ook verbluffend.
    Geniet er zelf nog maar een poosje van, hij is echt prachtig, je kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig kaartje met een superschattig vogeltje.
    (en de tekst vast met behulp van een winkelhaak recht op de kaart gekregen :-P )
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtuge vogel... je kaart is erg leuk geworden Petra. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anneke Kroon25 april, 2017

    Wat schitterend mooiiii Petra
    Heb je die vogel ook zelf getekend?
    Vind het echt een super mooie kaart!!!!
    Lieve groetjes Anneke Kroon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Petra,
    wat een leuk vogeltje en zo mooi weer ingekleurd!
    Ik herken dat, ik kijk ook altijd op google hoe iets er uit ziet, zo leuk dat vogeltje en ik kende em ook nog niet!
    Mooi afgewerkt dit kaartje!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46