Monsters deel 2

Ik vind Cornelius toch zo'n lief monstertje! Daar moest ik gewoon nog een keer mee aan de gang gaan.


Een stuk schilderstape heb ik in hele dunne reepjes gesneden. Die heb ik op een wit correspondentiekaartje geplakt. Daarna ben ik met een geel, oranje, lichtrood en rood Te Gek Krijtje gaan kleuren. De kleuren mengen goed dus je kunt een heel mooi kleurverloop creeƫren.


Daarna met rode inkt hier en daar een cirkelstempel gezet. Als je de schilderstape dan weghaalt, krijg je dit !


Ik heb Cornelius ingekleurd met potloden, uitgeknipt en in het midden geplakt. In de cirkels nog een mini hobbydotstickertje om wat extra glans te geven.


Zo ook met Harold gedaan !

Kijk nog even hier bij Beccy als je ook met deze lieverdjes wilt gaan stoeien! Of kijk even hier voor Ć©Ć©n van haar gratis digi's! Als je je kaart instuurt naar de April Challenge kun je 3 van haar digi's winnen! Mee doen hoor, gezellig !

groetjes, Petra

Reacties

  1. ze zijn inderdaad zeer leuk ! mooi verwerkt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, love the background you created.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn ze weer gaaf deze monsters.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De monsters zijn leuk maar door jouw achtergrond komen ze wel geweldig mooi op! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie achtergronden voor die leuke monstertjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow dat heb je heel mooi gedaan met die achtergrond Petra...prachtige kleurenverloop....en daar dat grappige stempeltje op een PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt Petra, ik ben er nog niet toe gekomen om met de te gekke krijtjes aan de slag te gaan, jij bent er een kei in.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Petra, ik ben er heeeeeeeeeeeeeeelemaal weg vanvan deze kaartjes! Zo mooi en leuk gedaan!!! Bedankt om te delen. Hier ga ik ook eens een keertje mee aan de slag ;). Bedankt! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke creaties zeg! Top gedaan!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zĆ³ leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46