Klaproos

Klaprozen.... ze staan zo prachtig in het veld.
Pluk ze maar niet, want ze zijn zo teer,
eenmaal thuis aangekomen blijft er niet lang iets over van hun schoonheid...


Dit is clearstempel Poppies van Sheena Douglass.
Klaproos gestempeld met Memento Rich Cocoa.
De tekst is van Noor!Design.


Ingekleurd met Faber-Castell Polychromos:

bloem 111, 118, 219, 225, 133, 141
steel 141, 167, 170
achtergrond 156, 171


Nóg maar een klaprooskaartje gemaakt:


Gestempeld met: Versafine Onyx Black
Kleurmedium: Zig Clean Colour Real Brush Markers
Dessinpapier: Leane Creatief


Gebruikte kleuren zijn:

rood 020, 023, 052, 260
groen 043, 046, 066


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Mooie kaarten, Wat heb je ze prachtig ingekleurd.
    Ik heb ooit alleen maar klaprozen gestempeld, maar door je kaarten krijg ik terug zin om ze te gebruiken
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra,
    Wat een mooie kaarten zeg en met welk medium jij ook kleurt het wordt gewoonweg schitterend!
    Ik word altijd superblij van klaprozen! De kaarten die je ervan hebt gemaakt zijn supermooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra, prachtige kaartjes en heel mooi ingekleurd. Een van mijn favoriete bloemen en ja hoor in het veld want ze zijn zo teer, eens je ze geplukt hebt is er niets meer over.
    Aar ze zijn zooo mooi ! Groetjes en fijn weekend,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes en inderdaad: ook in het echt mooie bloemen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes! Nummer 2 is mijn favoriet! En ja, dat weet ik nog, als kind was ik verrukt van klaprozen toen ikz e voor het eerst zag. En natuurlijk plukte ik er een paar. Maar die haalden de vaas niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!
    Klaprozen zijn zo mooi.Prachtig ingekleurd.
    Ik zie dat je punten van je potloden "scherp" zijn.Helpt dat bij het inkleuren?
    Ik ben fan van je kleur werk:)
    Fijne avond, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo prachtig klaprozen inderdaad en wat heb je ze prachtig ingekleurd zeg ! Jij bent echt een talentje met je potloden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n klaproos op een kaartje gaat een stuk langer mee dan een echte, dat is zeker. Wat heb je ze prachtig gekleurd, Petra!
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden zeg!!!!
    Creatieve groetjessssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46