Postuil

"Ja, ja, ik weet het... ik ben een nachtdier.
Maar ik zorg ervoor dat jullie post écht overdag bezorgd wordt hoor!"


Deze postuil is een stempel van Polkadoodles, hij heet Toots Birthday Mail.
Ik heb hem op krafpapier geprint en ingekleurd met potloden.


Faber-Castell Polychromos kleuren:

uil 109, 178, 180, 188, 199
pet en tas 101, 156, 158, 199, 231, 233, 264
vestje 109, 115
schoenen 101, 109, 115, 231, 233

Dit kaartje heb ik gemaakt als inspiratie voor de challenge bij Kleuren met Potloden. 



Het thema is: mannen/jongens.
De challenge wordt gesponsord door Polkadoodles.
Hier vind je alle info en kun je je kaartje linken.


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Hoi hoi Petra ,
    Wat een leuke kaart en die schoentjes vind ik zo leuk ingekleurd echt grappig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kleurwerk. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje, heel mooi gedaan!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, en weer prachtig gekleurd, Petra!
    Mooi kaartje!
    Groetjes
    Janitne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww this is very beautiful!
    Thanks for joining us at Polkadoodles
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs,
    Anna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm in love with the way you color it. Thank you for joining us in Polkadoodles Challenge Blog. Good luck with your entry.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46