Art Specially

Morgen, zaterdag 14 april, ben ik in Nijkerk op het Art Specially Event.
Je vindt me bij de kraam van Te Gek! 


Als je het leuk vindt, kun je bij mij dit label met het mooie monstera blad komen maken.


Natuurlijk met de Te Gekke Krijtjes  😊


Zondag 15 april kun je ook een workshop met de Te Gekke Krijtjes volgen,
maar die wordt gegeven door Sannie.
Wat dat wordt.... is nog een verrassing!


Heb je niets te doen dit weekend?
Kom gezellig naar de allerleukste stempelbeurs van het jaar.
De beurs met standhouders uit o.a. Amerika, Engeland, Zweden, Duitsland en Frankrijk,
héél veel stempels, héél veel inkt, héél veel kleurmediums, héél veel workshops !

Misschien tot morgen of zondag?

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Oh Petra, ze zien er weer heel mooi uit. Zo knap die strakke lijnen met de krijtjes dat het niet uitloopt met je sjabloon. Veel plezier op de beurs, ik kan er helaas niet bij zijn.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie labels met dat grote blad!
    Ik zie je morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, we komen zeker even langs.
    Ben ook weg van 't sjabloon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig met die bladeren! Helaas kan ik niet naar de beurs, dus ik ga je workshop missen.
    Veel plezier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Petra
    Wat een mooie labels zeg met mooi blad, ik vind het zo jammer dat ik weer niet kan het staat hoog op mijn lijstje, maar ja ik moet gaan werken.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit! Ik kom in ieder geval even gedag zeggen morgen!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! En ik was graag bij je aangeschoven, maar door omstandigheden lukt het niet. Heel veel plezier en ik hoop dat je veel 'bekenden' aan je tafel krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi uit. Ik dnek dat de art specially toch echt eens op mijn lijstje moet om eens te gaan. Hoor steeds zulke leuke reacties van anderen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46