Mandala label

Gisteren heb ik mijn metallic krijtjes weer eens uit de kast gehaald.
Die geven zo'n mooi glanslaagje op zwart papier !


Met een stans van CREAlies heb ik een label uit zwart papier gesneden.
Hierop een mandalasticker geplakt.
Met Te Gekke Krijtjes kleur aangebracht in en rondom de mandala.


Om lekker veel kleur op het zwarte papier te krijgen, ga ik als volgt te werk:
Met de punt van het krijtje breng ik een eerste laag kleur aan.
Daarna neem ik met een tissue en een klein beetje terpentine kleur op van het krijtje en wrijf er een tweede laagje overheen.
Dit doe ik net zo lang tot ik het een mooie, diep glimmende kleur vind.

Na het kleuren trek ik de mandala sticker heel voorzichtig van het papier af.

Ik heb voor dit label de kleuren goud, bruin en roest (uit de metallic doos) gebruikt.


Voor dit label heb ik goud, blauw en roest (uit de metallic doos) gebruikt.


Met WOW! Metallic Copper Sparkle een tekst op een strookje zwart papier geëmbosd.
De houten stempel is van Te Gek!


Dit kan natuurlijk ook op wit papier...

Hier heb ik geelgroen (uit de Te Gekke Kleuren doos), roest (uit de metallic doos) en olijf (uit de pastel doos) gebruikt. 


Op wit papier geeft het een heel ander effect als je de sticker verwijdert. 



groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Dit is een leuk idee. Mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, Petra! Mooi effect!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige labels Petra, mooi gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra,
    heel mooi zeg deze Mandala kerstlabels!!!
    Zo mooi van kleur en het effect is prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46