Gecondoleerd

Vorige week had ik met een aantal vriendinnen een kletseldagje.
Lekker kletsen en ondertussen heerlijk kleuren en krijten.

Mijn schoonzus zorgt altijd voor een heerlijke lunch,
een andere vriendin had wat lekkers meegebracht voor bij de koffie.
Bedankt Miep en Gemma !!

Nou wordt er meestal meer gekletst dan geknutseld...
maar toch heb ik wat af kunnen krijgen die dag 😊


We nemen allemaal wat stansjes of stempels mee.
Deze mooie vogelstempel mocht ik even van Wilmi lenen.


De baan op het witte correspondentiekaartje is gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
De tekststempel is van Te Gek!


De gebruikte kleuren zijn:

geelgroen (uit de Te Gekke Kleuren doos)
donkergroen en olijf (uit de pastel doos)


oker (uit de pastel doos)
lichtoranje (uit de basis doos)
roest (uit de metallic doos) 


aqua en kobaltblauw (uit de pastel doos)
donkerblauw en donkerpaars (uit de Te Gekke Kleuren doos) 


Ze zijn erg eenvoudig, maar dat vind ik persoonlijk erg mooi.

Ik ben die dag ook nog begonnen met het inkleuren van een stempel.
Hoe die geworden is laat ik jullie een dinsdag zien 😉

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Leuk he om samen te kletselen...
    Een 'eenvoudige' kaart, maar ze zijn inderdaad heel mooi !
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Astrid....gezellig zo samen freubelen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoel natuurlijk Petra....sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om zo met elkaar te knutselen. Ik ga vanavond met mijn jongste dochter naar mijn moeder om lekker te kleuren. Je hebt prachtige kaarten gemaakt en ik hoop dat je ze niet snel nodig zal hebben.
    Lieve groet ,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaarten! Gezellig om zo samen te kletsen en knutselen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja....we kletselen wat af, haha.
    Graag gedaan, eerdaags maar weer?

    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra,
    mooi kaarten voor een minder mooie gelegenheid, maar je moet ze toch op voorraad hebben!
    Fijn zo gezellig met wat dames knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46