Sorbet

Onlangs was mijn moeder jarig.
Cadeautjes hoeft ze nooit, maar ik heb een hekel aan "met lege handen" aankomen.
Nu is ze wel dol op een lekkere sorbet....

Daarom heb ik maar een tegoedbon voor haar gemaakt.


Met een stans van CREAlies de basis van de kaart uitgesneden.
Op het witte gedeelte met diverse Te Gekke Krijtjes en een sjabloon van Te Gek! de ijsjes gekleurd.
Met kleurpotloden kleine details/schaduwrandjes gemaakt.
Tot slot nog een likje glitterlijm op de ijsbolletjes.


Op de computer een tekst voor de Tegoedbon geprint.
Maar... In je uppie een sorbet gaan eten is niet echt leuk.
Dus: 2 sorbetten, óók één voor mijn vader.
Maar mijn man, kinderen en ikzelf lusten het óók graag.
Daarom hebben we er maar een familieuitje van gemaakt hihi !



De Tegoedbon is inmiddels ingewisseld.
Op een zonnige dag zijn we lekker een eindje gaan fietsen met de ijssalon als eindbestemming.
Het cadeau viel erg in de smaak !

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Dit is een super leuke tegoedbon! Heel mooi gemaakt en leuk idee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm.... krijg er ook zin in. Het lijkt ook wel of de bolletjes op de kaart 'er op' liggen.....

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat snap ik dat dat in de smaak viel, een heerlijk cadeautje compleet met mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig gedaan allemaal Petra , een
    Superleuk kadootje wat goed in de smaak is gevallen !
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk dat kaart én kadootje in de smaak gevallen zijn! Heel mooi!
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart/tegoedbon en wat een goed idee om gewoon lekker mee te gaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Petra,
    wat een leuke idee en lekker ook nog, echt lief!
    Wat heb je leuke creatiues gemaakt de afgelopen tijd, door werkdruk heb ik even niet kunnen bloggen maar ik heb ze bij deze allemaal wel gelezen, vandaag heb je een leuke marktdag gehad in kampen hoplijk was het leuk,
    de kaartje zien er veelbelovend uit!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd zeg, en ja groot gelijk om samen te gaan, wij zijn ook dol op sorbets mmmmm.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee als kadootje en het ziet er prachtig uit, (en lekker!)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46