Kerstkaart op donderdag week 25

De temperatuurmeter stond bij mij gisteren op 31,4⁰C.
Ik fungeer prima tot een temperatuurtje van zo'n 22 à 23⁰C, maar alles daar boven...
poeh poeh... volledig lam geslagen.
Er zat dus niets anders op dan naar de tuin te verkassen. Met mijn voetjes in een bak koud water in de schaduw van een grote boom.
En dan maar een borduurwerkje in de hand, want dát is dan prima te doen 😊.


Toen het nog wat koeler was had ik al wat voorwerk gedaan.
De randen van een voorgeprikt kaartje afgeplakt en daarna gekleurd met Te Gekke Krijtjes.
Het borduren deed ik lekker in de tuin.

Wat heb ik gebruikt?
Stitch and Do Cards Only Set 12
Te Gekke Krijtjes lichtpaars en olijf (uit de pastel doos)
3D plaatje van Precious Marieke

Mijn kaartje stuur ik naar 52 Weeks to Christmas.


Ben heel benieuwd of er veel inzendingen zijn deze week.
Knutselen jullie gewoon door met deze hitte of ligt alles ook even stil?

groetjes en houdoe, Petra


Reacties

  1. Met dit weer komt er bij mij ook niet veel uit mijn handen hoor. Je kaart is prachtig. Blijft mooi gecombineerd met een plaatje van Marieke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Petra !
    Ik kan er redelijk goed tegen, al ga ik niet in de volle zon zitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart, en heerlijk de koelte van een boom zoeken dat is het beste.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk idee, om je borduurkaartje met de krijtjes te bewerken voor je gaat borduren...even onthouden ;-)
    Ik vind je kaart prachtig. Zelf doe ik ook niet zo veel met die warmte.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Petra ! Ja, met die hitte lig ik ook slap.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel mooi dit kerstkaartje petra...wat mooi geborduurd en dan die achtergrond zo mooi gekleurd met krijtjes...PRACHTIG!!!
    Ik zit hier binnen alles dicht en donker met de bureaulamp aan en de ventilator waait een fris windje....best vol te houden zo...


    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart ,het is bij mij ook gelukt

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan en groot gelijk dat je verkast naar de tuin. Bij is het 's middags veel te warm in de tuin dus ik zit lekker binnen. Mooi gedaan trouwens met die krijtjes. Fijn dat je toch meedoet met 52 WTC Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie borduurkaart Petra. Hier is het in de tuin ook niet te doen van de hitte, 37 graden ! Alles plakt langs alle kanten als je bezig bent met iets. Maar ik hoor in de verte verkoeling komen, het begint hier te rommelen !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie warme kaart Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig geworden deze kerstkaart ondanks de warmte.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Petra!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig, schitterende kleurtjes en zo tof dat die witte kaart bijgekleurd is!
    Voor mij ook veel te warm de voorbije dagen! Gelukkig had ik zondag wat kaartjes kunnen maken, de voorbije dagen kwam niets uit mijn handen...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi geworden en heel knap dat het jou wel gelukt is een kerstkaart te maken. In mijn knutselhokkie loopt de lijm vanzelf weg zó warm en ik heb dus ook geen puf om spulletjes bij elkaar te zoeken :(
    Ik geniet wel van de andere inzendingen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Bij mij hebben alle kaartenspullen vakantie, veel te warm, haha!
    Groetjes Miep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend, ik vind het zo mooi hoe je de kaartjes eerst met krijtjes bewerkt voor je borduurt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt.
    Prachtig geborduurd.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig dit geborduurde kerstkaartje. Leuk hoe je de hoeken hebtbewerkt met de krijtjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Petra
    Mooi deze borduurkaart zo in combinatie met de krijtjes, prachtkerstkaart
    Ik heb dat ook als het warmer wordt dan vind ik het niet zo leuk, gelukkig is het nu op zaterdag flink afgekoeld! Ik werk in een verpleeghuis en voor de mensen daar was het echt ook afzien
    Wat het knutselen betreft, dat gaat met pieken en dalen
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46