Verliefde giraffen

Moet je nou eens kijken wat een verliefd stelletje !

 

Een kusje hier, een kusje daar,
een kusje in je nek en ééntje op je haar...

 

Deze lieve girafjes heb ik ergens op internet gevonden (het is eigenlijk een kleurplaat die ik verkleind heb). Ik heb ze ingekleurd met Derwent potloden.


Het borduurpatroon is patroon 136 van hetkaartendoosje.nl. Daar heb ik een aantal jaar geleden heel wat leuke patroontjes gevonden, maar de site bestaat nu denk ik niet meer, want ik kan hem niet meer vinden. Gelukkig heb ik heel veel patronen opgeslagen in mijn computer, dus ik kan nog wel even vooruit haha!

Deze kaart doet mee bij challenge 69 bij Fadengrafik

groeten, Petra

Reacties

  1. Ooohhh...mooi geborduurd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi petra
    Wat een schatje van een kaart, ook zo mooi geborduurd, waarom laat je hem niet meedoen bij de Fadengrafik, daar vragen ze een kaart in je lievelingskleur, meedoen hoor, kom ik weer terug bij je om te bedamnken voor het meedoen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Corrie, bedankt voor de tip! Ik heb hem zojuist ge-upload, groeten Petra

      Verwijderen
  3. een heel erg mooi en geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou Petra wat een leukerd. Grappig de giraffes. De babykaart is ook erg mooi geworden in. De leuke roze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige mooie kaart met een leuk borduurtje!! Mooi ingekleurd:-)
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik weer Petra, zoals beloofd
    Super leuk dat je met deze prachtige geborduurde kaart meedoet bij de fadengrafik, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46