Jarig

Goedemiddag! Vandaag is mijn jongste zoon jarig. Hij is gek op muziek, daarom heb ik dit kaartje voor hem gemaakt:


De achtergrond heb ik gemaakt met een embosplaat van Fiskars (Music Notes). Op wit papier geëmbosd en met een zilverkleurig Te Gek Krijtje de muzieknootjes gekleurd.


De vaandeltjes zijn van CREAlies, Double Fun.


Het plaatje is van Yvonne Creations.

In juli was mijn andere zoon jarig. Die kijkt graag naar Top Gear, dus voor hem een kaart met een snelle auto:


Hier heb ik een stukje zwart behang op een rode kaart geplakt. In de bouwmarkt kun je vaak leuke behangstaaltjes vinden, komt soms wel eens goed van pas op een kaart vind ik hihi...


Die auto heb ik op een kinderkleurplaatpagina ergens op het internet gevonden. Hij is ingekleurd met Derwent potloden.


Deze leuke ticket heb ik gevonden bij Scrap-a-licious-times 

Vanmiddag druk: koffie schenken, taart snijden ...

Tot de volgende keer, Petra

Reacties

  1. Gave stoere kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra, een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Je hebt een stoere kaart voor hem gemaakt met een héél leuk plaatje.
    De kaart voor je andere zoon is ook prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46