Baby

Hoi iedereen, ik ben weer lekker aan de gang geweest met mijn krijtjes en een borduurpatroon. Dat blijft toch wel heel leuk om te doen!


De basiskaart is roze met daarop mosgroen. Daar bovenop een wit vierkant. De hoekjes heb ik gekleurd met een groen Te Gek Krijtje. Ik vond het een beetje te fel van kleur, dus daarom heel licht met een beetje zwart erover, nu lijkt het een beetje mosgroen van kleur. De randen en naar binnen toe heb ik gekleurd met een knalroze Te Gek Krijtje.


Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en komt uit het Hobbydols boekje nr. 121. Het plaatje vond ik onderin een doos met allemaal restjes 3D-knipvellen. Wie het getekend heeft...? Geen idee!

Deze kaart doet mee met challenge #40 van september 2014 van Creaine. De opdracht is: DENK ROZE en borduren.
Ik denk dat het aardig gelukt is, wat denken jullie?

groeten, Petra


Reacties

  1. wow super gewoon! Heel mooi gemaakt en geborduurd.
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Petra! Mooie kleuren combi.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een schatje!!
    Wat een prachtige kleurencombinatie!!
    Super.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje.
    Bedankt voor je deelname bij Creaine.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Petra, je kaartje is een beauty geworden. Prachtig!

    Bedankt voor het meedoen aan de challenge op Creaine Chalenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en mooi geborduurd. Ik kan het niet zo mooi
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46