Uiltjes paper piecing

Ben je niet zo van het krijten of het inkleuren van stempels?
Of wil je gewoon zoveel mogelijk toepassingen uit je stempel halen?
Dan kun je altijd nog de techniek paper piecing toepassen:


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
stempel: Te Gekke uil met ballonnen*
embossingfolder: Marianne Design
dessinpapier: Wibra
tekst: sticker

Bij de embossingfolder zit een bijbehorende stans om de kleine hexagons uit te snijden.
De grote hexagon heb ik uitgesneden met de ScanNCut.


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
stempel: Te Gekke uil met ballonnen*
dessinpapier: Wibra
cirkelstanzen: Nellie Snellen
tekst: sticker
pailletjes


Geinig effect geeft dat vind ik. 

 

Heb je vandaag of morgen nog tijd om naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch te gaan?
Daar kun je deze kaarten bekijken bij de stand van Te Gek!
Ik kan er dit jaar helaas niet bij zijn,
doe je even de groeten aan Inge en Sannie?


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Wat is dat een leuk kaartje Petra, mooie techniek !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra
    Ah zo leuk dat paperpiecing!
    Mooie kaarten heb je gemaakt! Frisse kleurtjes!
    Jammer dat je er niet bij bent, ik kan helaas ook niet
    maar ik ga wel naar Gorinchem zijn jullie daar ook?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....wat heb je twee GAVE kaartjes gemaakt Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten Petra. Greten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 prachtige kaartje Petra, zo leuk die hexagonnetjes en heel mooi designpapier gebruikt....KNAP gedaan!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, als je je afdrukje niet wilt inkleuren. Paperpiecen kan natuurlijk ook! Best leuk om eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe dat vaak paperpiecen. Geeft altijd een super effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46