Uil met feestmuts

Te Gek! heeft een nieuw stempelmerk in haar assortiment.
Eén van de nieuwe stempels is dit schattige uiltje.


De achtergrond heb ik gemaakt met een sjabloon en Te Gekke krijtjes.
Het uiltje is ingekleurd met potloden.

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Te Gekke krijtjes: paars en middenblauw (basis doos)
paarsfuchsia (Te Gekke kleuren doos)
kobaltblauw, lichtpaars en donkerrood (pastel doos)
stempel: Te Gekke uil met feestmuts
kleurpotloden: Minabella
sjabloon: cirkels
Memento: Grape Jelly
tekststempel: Te Gek!


Door andere kleuren te gebruiken, ziet het kaartje er heel anders uit:


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Te Gekke Krijtjes: geel en lichtblauw (basis doos)
donkergeel, donkerblauw en lichtgroen (Te Gekke kleuren doos)
donkergroen en aqua (pastel doos)
stempel: Te Gekke uil met feestmuts
kleurpotloden: Minabella
sjabloon: cirkels
Memento: Bamboo Leaves en Danube Blue
tekststempel: Te Gek! 


De nieuwe stempels en het nieuwe sjabloon met de cirkels zijn voor het eerst verkrijgbaar bij Te Gek! tijdens de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch
(30, 31 aug, 1 sept) en straks ook via de webshop.

 

Begin ik eenmaal te krijten, kan ik natuurlijk niet meer stoppen 😀



Voor het label gebruikt:
Te Gekke Krijtjes: donkergeel en lichtgroen (Te Gekke kleuren doos)
bruin (metallic doos)
donkergroen en olijf (pastel doos)
stempel: Te Gekke uil met feestmuts
kleurpotloden: Minabella
Memento: Cottage Ivy
tekststempel: Te Gek!


En nog een hele andere:


Voor deze kaart heb ik gebruikt:
ballonkaart: Quick and Easy nr. 7
stempel: Te Gekke uil met feestmuts 
kleurpotloden: Minabella
Memento: Lady Bug
tekststempel: Te Gek!



Dit is op linnenkarton gestempeld, hier kun je duidelijk de structuur van het papier zien.



Houd mijn blog in de gaten, er komt nog meer inspiratie aan met deze leuke nieuwe stempels !

Groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Mooie vrolijke creaties. Erg leuk gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Petra,

    Wat een leuke kleurrijke serie maakte je! Tof idee, die cirkels op een kaart... En wat een toffe stempel!
    Ik kom donderdag naar de beurs...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful set of cards, love your colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra,
    Wat een leuke gezellige kaarten heb je gemaakt en die kleurencombinatie vind ik te gek
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaarten en tags......vrolijke boel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijke kaartjes, leuk dat uiltje en heel fleurig al die cirkels.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Petra! Wat een enige stempel is dit en je kleurt zo gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46