Peer

Peren vind ik erg lekker, maar ik weet nooit zo goed wanneer het juiste moment is om ze aan te schaffen.
Koop ik ze lekker stevig voelend aan de buitenkant...
dan zijn ze nog te hard om op te eten.
Laat ik ze daarom nog een paar dagen liggen in mijn fruitmand...
dan zijn ze vanbinnen soms al aan het rotten... 😖


Deze ziet er in ieder geval heel appetijtelijk uit !

Digitale stempel: Pears van Graciellie Design
Mask: Bubbles van DutchDoobadoo
Inkt: Distress Ink: Wild Honey, Mowed Lawn en Vintage Photo
Tekststempel: Te Gek!


Ingekleurd met Faber-Castell Polychromos:

geel 107
groen 165, 168, 170, 171, 267
bruin 180
zwart 199

Deze kaart link ik bij thedailymarker coloringcontest



groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Ik vind het een enige kaart👍🏻👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zien er lekkere peren uit, ik zou er zo in bijten.
    Fruit altijd goed gekozen voor een beterschapskaart.
    Mooi gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje! De peren zien er 'hapklaar' uit...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Petra,
    Heel mooi deze kaart en de peren zo mooi ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi Petra.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    Je kaart is heel mooi, met die achtergrond, zo gaaf. De peren zijn prachtig ingekleurd. EN ja, keiharde peren zijn niet lekker. Ik voel altijd aan de peer. Niets zo lekker als in een peer bijten en dat het sap langs je kin loopt....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, love the colouring of your pears.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart die je weer heeeel mooi ingekleurd hebt en fijne bijpassende achtergrond.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....wat een GAAF kaartje Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46