Ties

Onlangs is baby Ties geboren.
Om zijn ouders te feliciteren, maakte ik dit kaartje:


Het geboortekaartje was aquakleurig met wit.
In mijn papiervoorraad vond ik karton wat qua kleur aardig in die richting kwam.
In de hoeken en langs de onderrand heb ik met een donkeraqua Te Gek Krijtje een beetje extra kleur aangebracht.


Het kaartje heb ik uitgesneden met de ScanNCut.


De stempel is van CRAFTsensations en is ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden:

huid 131, 132, 188, 189
muts 156, 158, 163


groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Een heel mooi geboortekaartje en zo leuk met de naam erin uitgesneden.
    Lief plaatje erbij wat je ook weer heel mooi hebt ingekleurd.
    Ik zie dat je hele mooie punten hebt aan je potloden, welke slijper gebruik jij daarvoor ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Petra
    Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt, bijzonder de uitgesneden naam!
    Het stempeltje herken ik, heb ik ook, leuk zoals je het hebt ingekleurd, een inspiratie voor mij!
    Fijn weekend verder,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ik heb van de stansen die een woord uitsnijden, maar een naam...... wat gaaf! Dat zullen de ouders geweldig vinden. En nog bedankt voor je antwoord over het papier. Bristol, daar heb ik wel eens van gehoord. Volgende beurs maar eens kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, lief en persoonlijk kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig geboortekaartje, leuk gedaan, Petra!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46