Waratah (2 van 4)

Vandaag weer wat inspiratie met de stempellap Waratah van Beccy's Place:


De bloem 2 x op het label gestempeld.


Ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden:

achtergrond 146, 231, 233
oranje 115, 118
rood 217, 219
groen 168, 170, 174
grijs 274
zwart 199


Met Te Gekke Krijtjes grijs (uit de pastel doos), blauw (uit de metallic doos) en een rastersjabloon van Te Gek! een achtergrond achter de bloemen gekleurd.


Met een witte gelpen stipjes op de bloem getekend.

 

Kijk hier als je de eerste kaart gemist hebt.

Tot gauw voor nog een kaart met deze mooie bloem.

groetjes en houdoe, Petra

Reacties

  1. Deze is ook heel mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Prachtig, Petra. Ook de achtergrond met de te gekke krijtjes vind ik weer gaaf. Ik weet niet of je het ooit gelezen hebt bij mij, maar ik heb de krijtjes gekocht rechtstreeks van de bedenkster ervan! Zij stond op een ambachtsmarkt in Zuid- Frankrijk. Zo bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Petra
    Wooooooow deze vind ik ok zo mooi, wat kun jij toch mooi kleuren prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another stunning card. Love your colouring of the image and the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Een bijzonder mooie bloem!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Peet de bloemen spatten van het scherm en de witte puntjes maken het geheel af. Als ik de krijtjes gebruik met een mask dan krijg ik het nooit strak. Zou mijn tissue dan te nat zijn. Het vloeit er onderdoor.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46