Nancy's Garden 4 van 4

Vandaag mijn 4e voorbeeld met de stempellap Nancy's Garden van Beccy's Place.


De tekst "Bedankt" heb ik uitgesneden met de ScanNCut.

Hier kun je heel kort bekijken hoe zo iets gaat 😁.


De letters heb ik eerst uit het kaartje verwijderd.
Daarna het papier gekleurd met Te Gekke Krijtjes.

De kleuren die ik heb gebruikt, zijn:

groen en lichtblauw (uit de basisdoos)
olijf en donkergroen (uit de pastel doos)


Vervolgens de letters teruggelegd in het kaartje en de bloemen en het gras gestempeld.

De kleuren die ik heb gebruikt, zijn:

Cottage Ivy, Lilac Posies, Bamboo Leaves en Lulu Lavender
(allemaal van Memento)


Alle letters heb ik nog 3 x uitgesneden.
Vervolgens allemaal op elkaar geplakt.

Tenslotte het kaartje op een witte basiskaart geplakt.
Tussen de bloemen een paar Nuvo Glitter Drops White Blizzard geplakt.

 



Vind je het ook niet leuk om te zien dat je zoveel verschillende dingen kunt maken met deze stempellap?

groetjes en houdoe,

Reacties

  1. Prachtige kaart Petra, ook je vorige. Leuk, allemaal verschillende stijlen met dezelffe basismaterialen! De gieter vol bloemen is mijn favoriet, maar ze zijn echt allemaal super!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit ! mooi resultaat
    allemaal top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer een heel mooie kaart, Petra! Leuk gedaan zo met die letters.
    Vier heel verschillende kaarten, maar een mooi kwartet (of een mooi boeket, met al die bloemen)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeeld kaarten heb je weer gemaakt met dezelfde stempel lab.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al was dit toch wel een vrij moeilijke stempel set om mee te werken, je hebt dat prachtig gedaan Petra.
    Ik had er zelf niet zoveel inspiratie voor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig gedaan weer petra

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!!!
    Zo gaaf hoe je tekst hebt verwerkt op je kaartje.
    Je laat de veelzijdigheid vn de stempelset hier heel mooi zien. Heel creatief.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Petra,
    zo heb je die stempellap wel helemaal benut!
    Wat een leuk kaartje weer!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46