Farm Fresh Set 1 van 2

In deze set vind je diverse digitale stempels zoals deze ouderwetse melkbussen.
Ook de koeien aan de binnenkant van mijn kaartje zitten in deze set.


Uit de voorzijde van de kaart heb ik een ovaal gestanst.
De melkbussen op een stukje wit papier geprint, gekleurd en aan de voorzijde van de kaart geplakt.
Tekst onderin gestempeld en de kaart afgewerkt met hobbydotlijntjes en stipjes.


De koeien heb ik op een wit correspondentiekaartje geprint en daarna met Te Gekke Krijtjes de achtergrond gekleurd.


Faber-Castell Polychromos potloden:

groen 165, 167, 168
grijs 231, 233
zwart 199


Voor de lucht heb ik oranje (basis doos), oker (pastel doos) en aqua (te gekke kleuren doos) gebruikt.
Voor het gras koos ik voor groen en zwart (basis doos) en olijf (pastel doos).

Heb je belangstelling voor deze veelzijdige set?
Je vindt hem hier.


Morgen laat ik jullie een andere variant zien, tot dan!

groetjes en houdoe,


Reacties

  1. Wat een prachtige kaart Petra.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig met deze digis Petra, mooi opgebouwd en prachtig ingekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46