With All My Heart 1 van 2

With All My Heart
Zo heet de nieuwe stempellap van Beccy's Place.
Ik laat jullie vandaag 2 kaarten zien die ik hiermee gemaakt heb.
Eén voor een man en één voor een vrouw.


Ik begin met die voor een man.
(kan ook best voor een vrouw natuurlijk, maar goed... ik dacht: groen, rustig... perfect voor een zieke man... 😊)

Ik heb er een Triple Time Stamping Card van gemaakt.
Op Cards and Scrap Inspiratieblog vond ik een beschrijving hoe je dit kunt doen.

Wat heb ik gebruikt?


stempels With All My Heart Beccy's Place
Versamark
inkt Memento Bamboo Leaves
embossingpoeder Metallic Silver WOW!
tekststempel Precious Marieke

Een kaart voor een vrouw mag wat meer paars van kleur zijn: 


Op een wit correspondentiekaartje heb ik eerst de roos gestempeld.
Gelijk een masker gemaakt en de roos hiermee bedekt.
Uit een stukje afvalpapier heb ik een cirkel gesneden.
Deze heb ik tijdelijk op het kaartje vast geplakt.
Door de ronde opening heb ik met Te Gekke Krijtjes een paarse achtergrond gekleurd.

Met inkt een achtergrondtekst gestempeld.
Het afvalpapiertje en het masker verwijderd en de roos ingekleurd met potloden.


Faber-Castell Polychromos kleuren:
groen 165, 167, 168
paars 125, 136, 141, 249

Met een fijnlijner een stikrandje rondom de kaart getekend en onderin 2 paarse glittersteentjes geplakt.
Alles op een paarse kaart geplakt.

Wat heb ik gebruikt?


stempel With All My Heart van Beccy's Place
fuchsia, lila en paars Te Gek Krijtje
inkt Versafine Smokey Gray voor de roos
inkt Memento Grape Jelly voor de achtergrond
stempel Background Text van Craft Emotions
cirkelstans van Nellie Snellen
maskertape
fijnlijner
2 paarse glittersteentjes

De clearstempelset With All My Heart is verkrijgbaar bij Beccy's Place, je vindt hem hier.


groetjes en houdoe,


Reacties

  1. Prachtige kaarten Petra. De paarse is mijn favoriet.
    En wat waren je space kaarten gaaf.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes,allebei op hun eigen manier!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze alle 2 mooi Petra.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een paar mooie kaartjes gemaakt met de bloemenstempels Petra !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg mooi ! Wat een prachtige stempels !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Two super cards. Love the monochrome one, great idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 schitterende kaartjes Petra..vooral de paarse vind ik prachtig zo mooi ook die bloem ingekleurd..
    En super bedankt voor de leuke make and take gisteren op de beurs in Gorinchem...het was heel leuk je ontmoeten ..een leuke ervaring om zo je te leren kennen...
    kaartje laat ik binnenkort wel zien

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten, zo stijlvol allebei en een mooie stempelset.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Petra. Vooral die paarse vind ik top!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46