Poezen in love

Kaartje gemaakt voor mijn schoonzus en zwager die vandaag 34 jaar getrouwd zijn.
Het zijn eigenlijk geen kattenmensen, ze hebben een hond...
Maar ik vond deze poezen zo schattig, met hun staarten verstrengeld tot een hart!
Ik denk dat ze dit plaatje ook wel kunnen waarderen.


Deze poezen zijn van Bugaboo, ik heb ze op kraftpapier geprint.
Daarna gemat op zwart papier en vervolgens op koperkleurig glimmend karton.
Langs de rand heb ik een rij hartjes gestanst met een stans van CREAlies.
Het grote hart is van Lin & Lene.
Alles op een witte kaart geplakt.
Met een zwarte fijnlijner een klein stikrandje getekend. 


De Faber-Castell Polychromos kleuren zijn:

wit 101
bruin 187, 188, 191
zwart 199

groetjes, Petra

Reacties

  1. Wat een lieve kaart!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief stelletje.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je voor je schoonzus haar huwelijksverjaardag gemaakt Petra.....zo schattig die 2 liefkozende poezen erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk! Je hebt de poezen prachtig gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben geen poezen, maar vinden ze wel hèèèèl lief zeker op deze prachtige kaart. Hij staat op de kast te pronken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt met de poezen, zó lief..
    ook het randje met hartjes is erg mooi,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik heb me toegevoegd als volger..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46