Roos


Deze kaart heb ik uit lila karton uitgesneden met een stans van CREAlies.
Uit paars en wit karton 2 kleinere delen gestanst.

Op de witte heb ik een mooie roos van Craft Emotions gestempeld. Deze is ingekleurd met Faber-Castell Polychromos kleurpotloden:

paars 136, 141, 247, 249
groen 167, 168, 267

Na het kleuren heb ik er een masker overheen geplakt zodat ik de achtergrond kon maken. Ik heb die gekleurd met paarse Te Gekke Krijtjes. En er met paarse Memento Inkt een swirl van Marianne Design op gestempeld.

Tot slot nog een paars touwtje van de Action omheen gebonden.

Groetjes, Petra

Reacties

  1. Erg mooi Petra. Hij is prachtig je kaart.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Petra. Mooie stempel en kleuren.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan Petra!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige kaart heb je gemaakt Petra.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart Petra, supermooi gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46