Arthur

Vandaag 2 nieuwe namen: Cora en Arthur.
Wie is Cora? Cora Schram is mijn nieuwe volger, welkom Cora!

Arthur ...? Wie is Arthur ?

Dit lieverdje hier is Arthur :


Arthur is getekend door Beccy Muir, hij komt uit de Feathered Friends Set en je kunt hem hier vinden.

Arthur is ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden:
roze 124, 142
blauw 156, 264
groen 168, 171

Op de plaats van zijn ogen heb ik wiebeloogjes geplakt.
Zijn neusje is ingesmeerd met glossy accents.

Ik heb een groene kaart als basis gebruikt. Uit een blokje designpapier van DécoTime heb ik stroken gesneden en deze op de kaart geplakt. Op de roze stukjes een blauw hobbydotlijntje geplakt.

Wat een wollig dotje hè?
groetjes, Petra

Reacties

  1. I adore the colours you used with this image, wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk vrolijk kaartje gemaakt met de Feathered Friends Petra, echt mooi !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is Arthur! Hij komt prachtig tot zijn recht op deze mooie kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super lief kaartje \petra....wat een schattig plaatje van Arthur...zeker die wiebeloogjes maken hem so cute...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige, kleurrijke vogel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje ziet er geweldig leuk uit Petra.
    Arthur heeft hele mooie veertjes van jou gekregen en de wiebeloogjes zijn ook erg leuk erbij.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben verliefd op Arthur!
    Schitterend afgewerkt kaartje petra!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi naamgenootje, eindelijk heb ik je blog gevonden via pinterest en dan te gekke krijtjes. Ik ga nog even verder neuzen op je blog wat voor moois je allemaal hebt gemaakt met de krijtjes.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46