Maddy

Ik kwam ergens eens een schommelkaartje tegen. Dat vond ik zo'n leuk idee, dat heb ik ook eens uitgeprobeerd:


Een paarse cirkel heb ik dubbelgevouwen. In het midden een witte cirkel geplakt. Met gaatjesband en een paars Te Gek Krijtje heb ik er een sterretjesachtergrond op gekleurd.


Een lief meisje heb ik in het midden gezet. Ze is getekend door Beccy Muir, ze hoort bij de stempelset "Maddy", die kun je hier vinden.

Ik heb haar ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:
gezicht: 129, 131, 187, C560 Derwent
haar 108, 180, 187, 188
jurk 136, 141, 151, 249 


Langs de rand heb ik diverse bloemetjes "gestrooid". In het midden van de bloemetjes een hobbydotstickertje geplakt of een pareltje. Met een witte pen hier en daar wat stipjes en streepjes getekend.
  

sterretjes gaatjesband van Te Gek!
paars Te Gek Krijtje
cirkel Nellie Snellen
vlag CREAlies
groen bloempje Leane Creatief
bloemponsen Kruidvat
perlenpen Viva Decor
gelly roll pen wit Sakura


Zó grappig: als je de kaart een klein zetje geeft,
schommelt ze lekker heen en weer.. !

P.S. Vergeet niet mee te doen met de augustus challenge bij Beccy!

groetjes, Petra

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuke kaart Petra!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful shape, love the colours as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk dit wiebelkaartje Petra... mooie ingekleurde digi en die bloemenrand onderaan is ook prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n schommelkaart geeft altijd weer een leuk effect. En met deze prachtige digi en de leuke bloemen geeft het een prachtig eindresultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46