Sigarendoosje

Onlangs had ik een paar bloemetjes gemaakt en een foto op mijn Facebookpagina gezet. Mijn zusje reageerde gelijk: "mooi...! ik ben binnenkort jarig en ik hou van roze..." (hint... hint... hint hahaha)

Nu doen we meestal niet aan cadeautjes geven, maar een aardigheidje kan altijd wel hè?!


Nu wil het geval dat ik onlangs een partijtje sigarendoosjes op de kop kon tikken. Toen ik die zag dacht ik meteen: daar kan ik ooit nog wel eens iets mee.
Dat "ooit" is dus nu aangebroken.


Ik heb het doosje beplakt met roze papier. De randjes heb ik gekleurd met een roze Te Gek Krijtje. Met diverse Noor!Design stansen bloemen uitgesneden en gekleurd met roze en paarse Te Gekke Krijtjes. In het midden een stampertje gedaan. De bloemen op het deksel geplakt met wat blaadjes, een honingraatstansje en wat plastic gaas. Op de plaats waar het dekseltje open klikt een plakparel geplakt.


In het doosje ook nog maar wat bloemen gedaan, dan kan ze zelf ook een keer wat versieren. 


Zo is 'tie geworden... gaaf hè?!

groetjes, Petra

Reacties

  1. Een geweldig leuk cadeau heb je gemaakt. Prachtige bloemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Petra en wat een leuk ideetje zo.
    Een super leuk aardigheidje!!

    Groetjes Gjny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ideetje en mooi gemaakt.
    Het zijn prachtige bloemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi doosje is het geworden Petra! Mooie bloemen ook én een echte leuke verrassing voor je zus! Fijne zondag nog! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is opgepimpte sigarendoosje Petra....zo mooi met die leuke bloemen...en ook nog van die mooie bloemen als cadeautje...dat zal vast erg gewaardeerd worden door je zusje..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46