Trouwen

"Vandaag lijkt me een mooie dag om te trouwen! Ik zet mijn hoge hoed op, pak mijn meisje met haar mooie jurk bij de hand vast en laat haar nooit meer los...!"


Deze leuke digi is van www.stamping.it. Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

Het mooie borduurpatroon is van Linzoos, S24.

Onder het bruidspaar een rode cirkel geplakt met daarbij wat zilver/witkleurig gaas.

Als je alle stickertjes van een hoekjesstickervel gebruikt hebt, houd je een vel over met allemaal kleine reststukjes. Dat is toch zonde om weg te gooien, kan ik daar niet iets mee...? Ja hoor, perfect klein stickertje om in de hoekjes te plaatsen haha!

groetjes, Petra

Reacties

  1. Heel lief trouwkaartje Petra...mooie combinatie van de kleurtjes past allemaal heel goed bij elkaar... KNAP gedaan weer !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met echt de kleur van de liefde en een mooi borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Petra. Ik ben fan van jouw borduurwerk, schitterend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Petra.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje heb je gemaakt Petra, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,
    Leuk dat je mijn blog gevonden hebt.
    Via Beccy's Place veronderstel ik.
    Met haar digi's werk ik ook graag en ik heb ook al enkele keren het geluk gehad om designer voor haar blog te mogen zijn.
    Nu kijk ik naar o.a. jou mooie voorbeeldjes.
    Maar 'k zie dat er nog veel meer mooie dingen op je blog staan en die wil ik ook wel graag volgen, dus bij deze heb ik me maar snel bij je volgertjes geplaatst.
    Tot kijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46