Kleurwedstrijd

Alweer leuk nieuws, het houdt niet op !

Bij Ge-we Hobby hadden ze een leuke wedstrijd. Door hun kleurplaat in te kleuren kon je mooie prijzen winnen, waaronder een doos Faber Castell kleurpotloden. Nou, dat is een flinke prijs dacht ik..., dus: gauw de kleurplaat gedownload en aan de gang.


Dit is 'm geworden:


Ik vond het eerst wel een heel erg drukke plaat om te kleuren, echt niet mijn ding. Maar toen ik eenmaal bezig was, begon ik er toch wel lol in te krijgen! En weet je wat zo leuk is? Er staan allemaal heel herkenbare dingen op de plaat. Ik dacht eerst: hé... is dat niet hun huis...? En toen: ja, links achter staat bijvoorbeeld hun workshopruimte en rechts achter het winkeltje.


Kijk: hier is het winkeltje !
Het was al even geleden dat ik hier geweest was (bestel meestal via internet haha), dus ik wist niet precies de kleuren, maar ik heb er gewoon een eigen draai aan gegeven en alles gewoon in het groen en blauw gehouden.

En nou ja zeg... werd ik zaterdag opgebeld: "Je hebt de 1e prijs gewonnen !"

Joe hoe... jippie... yeah... ! ♫ ♪ ♪ ♫


Dus: gauw in de auto gestapt en de prijs opgehaald. 


Wat een fantastisch mooie doos! Bedankt Gerda van Ge-We Hobby !
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik 2e Paasdag niet veel buiten zal zijn... lekker binnen kleuren!

groetjes, Petra 

Reacties

  1. Wow, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke meid,het is je gegund!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Veel plezier met je prijs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, veel plezier er mee.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Petra wat een geweldige heb je gewonnen...maar je kleurplaat is dan ook prachtig ingekleurd Petra....wat een gave prijs is dat.....
    veel kleurplezier....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46