Elfje

"♫ ♪ ♪  la, la, la... waar zal ik vandaag eens heen fladderen... ?  ♪ ♫


Dit lieve elfje is getekend door Marij Rahder. Ik heb haar ingekleurd met potloden.

De achtergrond heb ik gemaakt met Te Gekke Krijtjes. Ik heb eerst ruwweg strepen getekend vanuit het midden van de kaart. Verschillende kleuren groen en allemaal tegen elkaar aan. Daarna met een tissue de kleuren vervaagd zodat het één mooi geheel wordt.

De stans heb ik uit groen glitterpapier gesneden. Met wit en groen glitterpapier nog een takje en 2 bloemetjes gemaakt.


Derwent Coloursoft potloden
stans Noor!Design
takje Joy!Crafts
bloem pons Kruidvat
Te Gekke Krijtjes

Deze kaart stuur ik naar
De Egel.blogspot.nl (april challenge #4, thema "vleugels")

Ik ga eens even uitzoeken waar ze nou toch heen fladdert..., groetjes Petra

Reacties

  1. De deur staat open hier, wie weet fladdert ze hier binnen....
    Schitterend is deze kaart Petra! Je bent een kunstenares met de krijtjes!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je meedoet met onze 'Vleugels' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Petra....super mooi die achtergrond met de 'te gekke krijtjes' maar ook het prachtig ingekleurde plaatje met die mooie stans erachter is heeeeeel erg mooi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Petra!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Petra, het elfje heel mooi ingekleurd, en deze frame-mal blijft het fantastisch doen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46