Design Team Member

Hallo en speciaal welkom voor mijn nieuwe volgers Beccy en Shirley Wilkie. Leuk dat jullie mijn blog gaan volgen!

Ik heb een leuk nieuwtje: ik mag voor een half jaar het Design Team van Beccy's Place komen versterken! Gaaf hè?! Elke maand brengt ze een aantal leuke digi's uit. Deze maand o.a. de Seasonal windows set.

Ik ben met 2 digi's aan de gang gegaan en heb er deze kaarten mee gemaakt:


Deze mooie digi heet "spring window" en kun je hier vinden.
De kaartvorm is gestanst met CREAlies Create-a-card nr. 13. Met ponsjes van het Kruidvat heb ik bloempjes en blaadjes gestanst en links onderin geplakt. Rechts bovenin een vlinder, weet niet welk merk, van mijn schoonzus geleend (bedankt Miep!).


Het is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

 Deze mooie digi heet "summer window" en kun je hier vinden.

Ook weer gekleurd met potloden. Het borduurpatroon is van Christien van den Akker en komt uit Hobbydols 106.

Elke maand is er een wedstrijd bij Beccy. Maak een kaart met één van haar digi's, maakt niet uit welke. Kies er één uit haar winkel of gebruik één van de vele gratis digi's die zij hiervoor beschikbaar stelt, kijk dan even hier. Elke maand worden er met de random 3 winnaars gekozen!

Zo, ik ga weer even verder kleuren, want ik heb nog een aantal digi's van haar gekregen om te gaan verwerken. Is écht geen straf hoor ... hihi!

groetjes, Petra



Reacties

  1. mooi kaartje,leuk gemaakt, leuk modelletje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat en wat heb je schitterende kaarten ermee gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 beautiful cards Patra! Love the pretty pinks on the Spring window and the Summer window with all the green colors is pretty too! So glad to be on Beccy's team with you!

    Judy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Petra. Je hebt mooie kaarten gemaakt met die leuke digi.
    Fijne paasdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je team member plaatsje,erg leuk voor je!
    Je kaartjes zijn echt heel erg mooi geworden,ze morgen blij zijn met jou!
    Fijne paasdagen. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje petra...leuk modelletje is dat en ook een hele mooie stempel en prachtig ingekleurd...
    gefeliciteerd met je designeruitdaging...daar gaan we vast nog veel moois van zien...

    groetjes en hele fijne paasdagen...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loved your cards, Like the colors, great job

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46