Kerst

Afgelopen week een "borduur"kaartje gemaakt. Het is veel werk: gaatjes prikken, heel veel borduurwerk (er zit stiekum best veel tijd in), maar het resultaat mag er dan ook wel zijn denk ik.


Het patroon is Q69 van Linzoos.


De ster is van Nellie Snellen, MFD018. In het midden een kerstplaatje van Marianne Design. De ster heb ik in het rood en in het goud gestanst. De gouden bewaar ik voor een andere kaart. De kleine reststukjes die je normaal gewoon weggooit, heb ik nu bewaard en in de gaatjes van de rode ster geplakt. Een ontzéttend gepriegel..., maar wel met een leuk eindresultaat.

Deze kaart stuur ik naar challenge #14 van Ons borduurkaartenblog, de opdracht is: gebruik de kleuren rood, groen en goud.
Hij gaat ook naar challenge 75 van Fadengrafik-challenge.blogspot.nl, daar is de opdracht: kerst.

Nog een paar te gaan en dan heb ik mijn kerstkaarten voor dit jaar klaar. Hoe is de stand bij jullie?
groetjes Petra

Reacties

  1. Hoi Petra . Leuk deze kaart. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog
    Groeten Trijntje


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze kaart was een hele klus maar wel erg leuk,ik vind jouw eindresultaat fantastisch!
    Ik ben ondertussen ook al een heel eind jet de kerstkaarten gelukkig,wil ook wel weer wat andere kleurtjes borduren.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig Petra, mooi patroon en zo mooi geborduurd,dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog en de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige borduurkaart in kerstkleuren.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine schöne Karte.

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 75. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Petra wat een mooie kaart. Supergaaf patroon heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, mooi geborduurd en mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra,

    Super mooi is jou kaart geworden. Bedankt voor je deelname aan Ons Borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine ganz tolle Karte hast du gemacht. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46