Gymschoenen

Hoi!

Afgelopen week heb ik een paar dagen vakantie gehad. Ik had mijn kleurpotloden meegenomen en een heleboel kaartjes met stempels om in te kleuren. Eén van de stempels waren deze gymschoenen, ik vind ze toch zó ontzettend leuk. En toen ik klaar was met kleuren, was ik er helemáál weg van...! Dus: bij thuiskomst gauw een kaartje er mee gemaakt.


De gymschoenen kun je vinden bij tuck3rd.deviantart.com


Ik heb schets DWYT255 gebruikt van Dont waste your thursdays. In de oude "rommeldoos" vond ik nog een witte veter, die heb ik er ook maar bij geplakt, vond ik wel grappig !

ONS LOGO LINKEN

groeten van Petra

Reacties

  1. ze zijn dan ook ontzettend leuk, mooi ingekleurd, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zeker goed gelukt.Gaaf gedaan , met een echte veter!!
    Super!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw die is mooi
    de kleuren blauw horen bij mijn favoriet
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dwyt team

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46