Vogelhuisje 2

Welkom op mijn blog de nieuwe volgers Corrie en Linda Verhage.


Nog een kaart met een vogelhuisje, maar nu een heel andere stijl.
Het is een plaatje van Mattie, een beetje ouderwets plaatje, maar tegenwoordig noemen ze dat "vintage" en dat is nu weer helemaal in.


Deze bloem is van Joy!/Noor!Design Floral Flourishes 6002/0160.
Hij is uit lichtgeel papier gestanst.
Met een roze en een groen Te Gek Krijtje heb ik hem lichtjes opgewreven, zodat het een beetje een echtere "look" krijgt.


De rechthoek in het midden is een mal van Marianne Design CR1242.
Die heb ik op papier geplakt wat uit het blokje Pretty Paper Romantic Vintage PK9093 komt.
Links en rechts zit een lange mal: Joy!/Noor!Design 6002/0260.


Dat vintage is normaal gesproken niet zo "mijn ding", maar ik ben toch best tevreden over het eindresultaat.
Wat vinden jullie?
groeten, Petra

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46