Cute as a bug!




Kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch bij Nederlandse Kaarten Uitdagingen.


In het midden staat een stempel van Penny Black "cute as a bug", nr. 30-220.
Die heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, de nummers:
020, 040, 080, 120, 420, 440, 460, 560 en 590.
De rand van de stans heb ik groen gekleurd met een felgroen Te Gek Krijtje.
Erachter papier van Avec uit een papierblokje Colours Unlimited 414349.



Links onderin een stempeltje met wat takjes (LR0106) van Marianne Design uit foam gestanst.

Ik wilde deze kaart insturen voor de uitdaging 67, maar kom er net achter dat er alleen een Nederlandse tekst op de kaart mag...

Gebruik dit logo voor op je blog
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/05/uitdaging-67.html

pfff... balen..., maar ik vind de kaart zo geslaagd dat ik hem toch even wilde laten zien!



groeten van Petra

Reacties

  1. Jammer van die Engelse tekst.....net wat je schrijft. Toch is het een SUPER LEUK kaartje Petra.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    PS Zou je de woordverificatie uit willen zetten, want het geven van reacties is nu tamelijk moeilijk. Alvast bedankt voor de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46