Cadeautje zwangere juf


De juf van mijn zoontje gaat met zwangerschapsverlof.
Als aardigheidje geeft hij een flesje Zwitsal wasgel aan haar.
Die moet natuurlijk wel eerst ff versierd worden!


Van een wit stuk papier heb ik een flessenhouder gesneden met bovenin een gat, zodat de dop erdoor kan.


Ik heb het bijtje (Penny Black, Cute as a bug 30-220) eerst op een reststukje papier gestempeld en tijdelijk op het witte papier geplakt met een stukje verwijderbare tape. Daarna met een roze metallic Te Gek Krijtje het witte papier gekleurd.


Toen een mask (Craft Emotions, Botanical leaves 185070/1011) er overheen gelegd en de open vakken gekleurd met roze, paars en donkerpaars Te Gek Krijtje.


 Het tijdelijke bijtje weggehaald en een nieuw bijtje gestempeld.


Dit bijtje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft met de volgende nummers:

huid: 560
geel: 20, 40, 590
roze: 140, 180
paars: 270
groen: 420, 440,
grijs: 660, 670


Met bloemen en takjes heb ik het bovenaan nog wat versierd.
Bloemen: Joy!Crafts/Noor!Design Floral Flourishes 6002/0160
Takjes: Joy!Crafts/Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0037 en 6003/0038



En dan krijg je dit!

groeten, Petra

Reacties

  1. Super mooi gemaakt en zo erg leuk om cado te geven!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt. Fijn met uitleg!
    Mooi cadeau.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, zó leuk om te lezen, hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan !

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46