Kadoosje nicht(je)


Mijn nicht(je) werd 15 jaar en wat wil een meisje van die leeftijd? 
Het liefst: geld.
Ik vind het niet leuk om geld in een envelop te geven, dus ik moest iets anders verzinnen.


Een plastic doosje wat ik lang geleden eens bewaard had, 
kwam nu goed van pas. 
Ik gooi niet gauw iets weg, denk altijd: 
misschien kan ik er ooit nog eens iets mee...


Dit doosje heb ik gevuld met M&M's. 
Op de achterkant heb ik geld geplakt.
Nu de voorkant nog opleuken.

 

Op een stukje wit papier heb ik een stempel afgedrukt, 
die heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.


Om de stempel heen heb ik met een paars Te Gek Krijtje gekleurd.
Met een stukje gaatjesband heb ik met een blauw krijtje hier en 
daar wat sterretjes geplaatst.


Links onderin wat bloemen uit foam uitgestanst en met een stukje cadeaulint en een 
ticket van Noor!Design opgeplakt.



Dat is toch veel leuker om te geven zo?

groeten van Petra

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46