Milka reep


Milka reep beetje opgeleukt...


Ik heb een stukje oranje papier om de chocoladereep gevouwen. Een stukje wit papier heb ik met een paars Te Gek Krijtje gekleurd. Daarna het papier door de embosmachine gehaald en de verhoogde delen heel zachtjes opgewreven met het donkerpaarse krijtje.


Bloemen uitgestanst uit wit papier en daarna gekleurd met oranje en paars krijt.



De bloemen heb ik aan elkaar vastgezet met een splitpen. Daarna onder water gehouden. Omdat het papier nat wordt, wordt het heel soepel en dan kun je er een soort rozenknopje van draaien. Daarna alles weer uitgevouwen en laten drogen, zo krijg je een leuke bloem.


De takjes ook uit wit papier gestanst en gekleurd met oranje en paars. Ik heb helemaal geen gekleurd papier meer nodig... ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar wit, ik kleur alles in de juiste kleur met de Te Gekke Krijtjes haha...



De bloemen zijn van Joy! Crafts Noor! Design: Floral Flourishes 6002/0160.
De bladeren zijn van Joy! Crafts Noor! Design: Vintage Flourishes 6003/0038.
Het paarse labeltje is van Marianne Design.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter

Casper is geboren

Kerstkaart op donderdag 46